Hej Vi er glade for at kunne fortælle dig lidt om nogle af de seneste opdateringer, vi har lavet i Sirvoy. Disse justeringer og forbedringer vil gøre det meget lettere at administrere din ejendom og tilfredsstille dine gæster. Lad os se på, hvad der har ændret sig.
Meddelelser fra salgskanaler
Vi har tilføjet flere detaljer til de e-mails der kommer ind ved nye eller ændrede reservationer. Disse e-mails er blevet designet med henblik på at at hjælpe dig med at administrere reservationerne mere effektivt og løse eventuelle problemer hurtigt, og derved sørge for at holde gæsterne tilfredse. Følgende oplysninger er nu inkluderet i e-mailene:
- Flere detaljer om reservationer fra salgskanaler: Information om nye eller ændrede reservationer inkluderer nu flere detaljer – booket værelsestype, det specifikke værelse, reservationsstatus (enten ny, ændret eller annulleret), indtjeknings- og udtjekningsdato, pris og eventuelle gæstekommentarer.
- Nye påmindelser: I de sjældne tilfælde, hvor opstår et problem, som f.eks. overbookinger, har vi en række nye e-mailadvarsler, som informerer dig og hjælper dig med at løse problemet.
Desuden kommer reservationsnotifikationer nu på det sprog, du har valgt i dine lokaliseringsindstillinger.
Nemmere kortlægning af kanaler
Vi har forbedret siden med kortlægning af kanaler for at gøre den mere brugervenlig, med friske opdateringer til Booking.com, Hostelworld og Bookvisit – og der er flere på vej! Det er nu nemmere at se eventuelle uoverensstemmelser mellem dine Sirvoy-indstillinger og dine reservationskanaler.
Du finder også en ny “Vælg en kategori automatisk”-knap på kortlægningssiden for hver kanal (undtagen iCal). Denne funktion egner sig perfekt til automatisk at sende skræddersyede e-mail-skabeloner ud baseret på kategori. Desuden har du mulighed for at holde kategorivalget skjult på din reservationsformular, men indstille det automatisk bag kulisserne, hvilket sikrer, at din kommunikation altid matcher reservationstypen.
Forbedringer af Stripe & Stripe Terminal
Stripe er vores anbefalede betalingsløsning, og det er der en god grund til. Det er ideelt til onlinebetalinger med Stripe Checkout og fysiske transaktioner med Stripe Terminal. Vi vil nu gerne nævne lidt om, hvordan vores Stripe-integration på det seneste er blevet forbedret:
- Forbedret opbevaring af kreditkort: Gem gæsternes kreditkortoplysninger ved hjælp af Stripe Terminal, så det er nemt at opkræve betaling for eventuelle ekstra køb, de foretager.
- Forbedret reservationshistorik: Vi har forbedret reservationshistorikken, så den viser, hvornår kort flyttes fra Sirvoy Vault til Stripe, og hvornår kort tilføjes fra kanaler eller direkte fra reservationsformularen.
- Tilpassede momssatser: Du kan nu indstille individuelle ‘standard’ momssatser for værelsestyper, ekstramateriale og brugerdefinerede fakturarækker.
- Optimerede Stripe Terminal-betalinger: Hurtige transaktioner som aldrig set før.
Mere tilpasning af reservationsformularen
Det er nu endnu nemmere for dine gæster at fortælle dig præcis, hvad de har brug for, ved at tilføje mere plads til kommentarer i reservationsformularen. Du kan vælge at gøre dette kommentarfelt valgfrit, obligatorisk eller skjule det helt. Bare gå ind i Indstillinger-> Reservationsformular -> Opret brugerdefinerede felter for at sætte det op.
SCB-rapporter på statistiksiden
Vores indbyggede rapporter til det svenske statistikbureau (SCB) er nu endnu mere omfattende med tilføjelsen af funktionen “Opholdets formål”. Nu kan du eller dine gæster angive formålet med et ophold, hvilket afspejles i SCB-rapporterne.
Derudover har vi introduceret et praktisk filter på Statistik-siden så du kan udelade visse værelsestyper, f.eks. til personale eller asylansøgere, fra SCB-rapporterne. Navnene på disse ekskluderede værelsestyper vises tydeligt i SCB-popup’en.