Nyt i august 2019 – Opdateret enhedsside

13. august 2019 13.05 CEST

Vi arbejder hårdt på at give dig et booking system, der er let at bruge, men alligevel meget effektiv i din daglige interaktion med dine gæster. Derfor er det vores glæde fortsat at give dig forbedringer, der gør din hoteladministration let, sikker og underholdende med Sirvoy. Så hvad er nyt i august?

Forbedret enhedsside
Du vil få helt ny opdateret enhedsside. Og det er ikke kun det nye look, hvilket gør det til en mere intuitiv og behagelig oplevelse, men du vil bemærke nogle yderligere funktionsændringer. Fanerne er især nyttige, da disse gør det nemt for dig at skifte mellem specifikke enhedsvisninger i henhold til dine behov. I stedet for at se alle enhederne i oversigten, hvad nu hvis du kun vil se check-inds for en bestemt dato? Eller bare se check-ud datoer? Vælg blot den ønskede fane og se dagens dato, eller vælg en dato efter dit valg for at nyde disse specifikke visninger.

Ønsker du at organisere dit personale til at forberede værelser til de næste gæster? Brug filtret til at se og udskrive rengøringsstatus for alle enheder eller bare dem, der har behov for rengøring. Og i det usandsynlige tilfælde af evakuering, kan fanen Evakueringsliste bruges til at udskrive lister over besatte enheder i realtid, når behovet opstår. Tidsstempler på udskrifterne hjælper med at sikre, at de seneste lister bruges i sådanne tilfælde.

Navigering på enhedssiden er også let og intuitiv, hvilket giver dig muligheden for at sortere og filtrere med ét tryk på én knap. Alle disse indstillinger giver dig en hurtig og effektiv måde at styre dine enheder og eventuelle relaterede opgaver på. Hvorfor ikke tage et øjeblik for at gennemse siden med opdaterede enheder? Vi er sikre på, at du vil være tilfreds med disse forbedringer!

Tilføjet brugerkonto: Regnskabsrapporter
Som du ved kan du i øjeblikket tildele forskellige tilladelser for hver Sirvoy-bruger. Vi har nu tilføjet en rolle til “Betalinger og fakturering” til “Regnskabsrapporter”. Tidligere var dette en del af “Fakturering” -rollen, men nu kan du tildele roller separat for brugeradgang til fakturering og regnskabsrapporter. Dette betyder, at brugerrollen “Fakturering” nu kun inkluderer adgang til alle faner relateret til fakturering, mens “Regnskabsrapporter” kun giver adgang til fanen Regnskabsrapporter.

Alle eksisterende brugere, der tidligere havde adgang til “Fakturering”, har automatisk fået tildelt den nye rolle “Regnskabsrapporter” for at bevare den samme adgang som før.

Sænket kontogebyr for Pro
I de kommende uger og måneder vil du fortsat bemærke ændringer, alt sammen til din fordel, mens du stadig sørger for at få mest mulig værdi. For dem med bare et lille antal enheder har vi faktisk sat en endnu lavere pris for Pro-kunder. Vi opretholder vores koncept om enkel overkommelig pris, så du kan fokusere på de vigtigere ting – dine værdsatte gæster.