Et hoteladministrationssytem (HMS), som Sirvoy, er et værktøj, som overnatningssteder bruger til at tage sig de mange daglige opgaver.
Har du nogensinde været nødt til at:
- Være på vagt 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, i tilfælde af at der skulle komme nye reservationer ind?
- Bruge snesevis af timer på at kopiere og redigere bekræftelsesmails?
- Administrere tilgængeligheden på tværs af reservationskanaler som Expedia og Booking.com samtidig med at du håber på, at der ikke sniger sig dobbeltbookinger ind?
Et HMS løser alle disse problemer og meget andet. Ved at automatisere administrationsopgaverne og forenkle andre opgaver så kan du bruge mere tid og energi på at fokusere på det, som er virkelig vigtigt – nemlig dine gæster.
Hvilke HMS-funktioner kan hjælpe dit hotel med at overvinde udfordringer?
Et godt HMS kombinerer disse vigtige funktioner i én enkel pakke.
1. Receptionssystem
Styrer den daglige drift af dit overnatningssted.
Det modtager og organiserer reservationer, administrerer priser og restriktioner, sender personlige bekræftelsesmeddelelser, holder styr på rengøringen og tilbyder en lang række betalingsløsninger.
- Du sparer tid på administrative opgaver.
- Reducerer manuelle fejl.
- Nedsætter omkostningerne ved at lette arbejdsbyrden.
- Tilbyder lokale og internationale betalingsmuligheder.
“Sirvoy har været et godt næste skridt for os med masser af funktioner der sørger for at vi bliver ved med at få reservationer ind og at den daglige drift kører som smurt!”
– Cassie, ejer af The Granbury Cabins i Windy Ridge, USA
2. Kanaladministrator
Forbinder dit overnatningssted med dine reservationskanaler.
- Holder dine gæster glade ved at gøre det muligt for dem at bruge deres foretrukne kanal.
- Opdaterer straks tilgængeligheden på dine kanaler, på dit websted og i receptionen.
- Opretter nøjagtige reservationer og overbookinger er sjældne.
Det er også nemt at tilføje nye kanaler.
“Sirvoy har hjulpet os med at få mest muligt ud af vores vandrehjem og af reservationskanalerne. Vi kunne virkelig ikke have gjort det uden jer!”
– Simone Sleeuw, medejer og daglig leder i Bella’s Backpackers, Belize
3. Reservationsformular & hjemmesidebygger
Hjælper med at nå ud til så mange som muligt på nettet og med at holde din indtjening oppe.
Reservationskanaler tager provision, hvilket mindsker din fortjeneste. Med en reservationsformular på din hjemmeside giver du dine gæster mulighed for at booke direkte hos dig og undgår dermed de dyre mellemled.
- Øger indtægterne ved at reservationer foretages uden provisioner
- Gør dig mere synlig på nettet
- Du får et professionelt websted helt uden ekstra omkostninger
“Vi begyndte at bruge Sirvoy for et år siden og er meget tilfredse med systemet. De reservationer der kommer ind direkte fra vores websted er steget med 50 %. Det er et system, der er nemt for vores kunder at finde rundt i og for vores medarbejdere at bruge.”
– Charlotte Øllgaard, ejer af Høloftet B&B, Danmark
4. Mange andre nyttige funktioner
Et komplet HMS kommer med en lang række specialiserede værktøjer og tjenester der hjælper dig med at drive og udvikle din virksomhed.
- Detaljeret gæstestatistik og daglige rapporter
- Betalings- og faktureringsmoduler
- Funktioner der øger cybersikkerhedsniveauet
- Kundesupport der altid er tilgængelig, og svarer inden for et par minutter
“Sirvoy har en 24/7 kundesupport der er helt fantastisk. Jeg er også meget glad for de detaljerede rapporter, der kan downloades til regnskabsføring. Med systemet har jeg alt det jeg skal bruge for at administrere reservationer af vores hytter og faktureringen. Tak, Sirvoy!”
– Tim Hall, ejer/indehaver af Tubagua Ecolodge, Den Dominikanske Republik
Oplev fordelene for dig selv gratis i 14 dage
HMS er et uvurderligt værktøj for alle ejere af overnatningssteder. Tilmeld dig Sirvoys 14-dages gratis prøveperiode for på egen hånd at se, hvorfor tusindvis af ejere og ledere af hotel- og restaurationsvirksomheder bruger Sirvoys HMS til at administrere deres virksomhed.