Sirvoy

17. december 2024 17.36 CET

Kære Sirvoy-bruger,

Det har været et stort år for os hos Sirvoy, og nu hvor 2024 nærmer sig sin afslutning, og året går på hæld, kan vi se tilbage på, hvad vi har arbejdet med, og dele nogle spændende nyheder for det kommende år. Her får du et kig bag kulisserne på, hvad der har holdt os beskæftiget, og hvad der venter i det nye år; både store projekter samt forberedelserne til et endnu bedre 2025.

Omstrukturering med henblik på vækst

Internt har vi dannet nye teams og omstruktureret visse afdelinger. Derudover har vi også valgt at indlede samarbejde med eksterne partnere. Alle disse valg har vi truffet med henblik på at forbedre din brugeroplevelse.

Forbedring af jeres yndlingsværktøjer

Vi har lyttet til de forslag I er kommet med for at gøre Sirvoy endnu bedre. Hvad enten det drejer sig om at forenkle arbejdsgangen eller at forbedre ydeevnen, så har vi lavet hver opdatering for at spare dig tid og gøre din hverdag lettere.

For bedre at forstå jeres behov, har vores produktteam dannet specifikke fokusgrupper for at sætte sig ind i de udfordringer I står med og samarbejde med jer om effektive løsninger. Hvis du også kunne tænke dig at dele dine erfaringer med os, så kontakt vores kundesupport – vi vil meget gerne høre fra dig!

Hvad kan vi vente os i 2025?

Vi er begejstrede for at fortælle jer om hvad der er på vej i det nye år:

  • Forbedrede funktioner: Vi ved, at I alle savner forskellige funktioner, og vores omstrukturering giver os nu mulighed for at forbedre de eksisterende værktøjer, samt at føre nye ideer ud i livet. 
  • Bedre kommunikation: Du kan forvente at høre fra os oftere gennem blogindlæg, nyhedsbreve og sociale medier. Vi arbejder på at gøre Sirvoy til din foretrukne informationskilde, der kan hjælpe dig med at forbedre din virksomhed, holde dig opdateret om de trends der er i branchen og sikrer, at du bruger Sirvoy til det fulde.  
  • En helt ny hjemmeside: Vi regner med at lancere vores nye hjemmeside i starten af det nye år. På hjemmesiden samler vi alt, der har med Sirvoy at gøre. Den kommer til at være spækket med brugervejledninger, tips og andre ressourcer, såsom succeshistorier fra andre Sirvoy-brugere, ofte stillede spørgsmål og en opdateret “Om os”-side, så du endelig kan sætte ansigt på folkene bag virksomheden. 
  • Forbedret kundesupport: Vi er ved at forbedre den hjælp som vores supportteam yder og vi er sikre på at du kommer til at synes om det! For at forbedre din brugeroplevelse, er vi i øjeblikket i gang med at udvikle et hjælpecenter med en avanceret søgefunktion, oplysende artikler og opdaterede videoer, der viser dig rundt i systemet. For at yde en hjælp der er mere tilpasset til netop jeres behov har vi valgt at skifte fra “Support” over til “Customer Care”. Vores mål er først og fremmest at forstå jeres unikke forretningsbehov, så vi bedst muligt kan hjælpe jeres virksomhed med at vokse.

Tak for jeres støtte

Jeres tillid og feedback motiverer os dagligt og vi ser med glæde frem til at fortsætte samarbejdet i 2025.

Vi ønsker jer et fantastisk år og takker jer for at I bruger Sirvoy.

Med venlig hilsen

Mats Persson
CEO, Sirvoy