Hos Sirvoy starter alt med jer brugere som udgangspunkt og sådan har det været helt fra begyndelsen. Sirvoy blev faktisk udviklet, fordi vores grundlæggers mor ejede et gæstehus og havde brug for en enkel og intuitiv måde at administrere sin virksomhed på – og intet på markedet fungerede for hende. Vi holder stadig fast i den samme filosofi, nemlig at brugernes behov kommer i første række.
Nu tager vi det så et skridt videre ved at fokusere endnu mere på at forstå jeres behov. Derfor har vi oprettet et User Research Team, der har som opgave at sikre at jeres feedback ikke bare inspirerer til ændringer hos Sirvoy, men faktisk driver dem.
Men lad os tage et kort dyk ned i hvordan vi rent praktisk sørger for at jeres feedback er i fokus for vores udvikling, og hvordan du kan være med til at forme vejen frem.
Fra feedback til forbedrede funktioner
Før vi overhovedet går i gang med at designe en funktion, så taler vi først med jer brugere. Ofte har mange Sirvoy-brugere lignende anmodninger til nye funktioner så det er vigtigt at forstå præcis hvad det er der ligger til grund for sådan et ønske, og så lade det forme løsningen. Derfor foretager vi interviews og undersøgelser tidligt i projektet så vi bedre kan sætte os ind i de udfordringer I står med og hvilke arbejdsprocesser i arbejder med. På den måde kan vi således holde jeres behov i fokus for udviklingen.
Det er ikke alt! Vi foretager nu vores brugerundersøgelser meget tidligere end vi før har gjort og vi bestræber os for at gøre det løbende. Når funktioner begynder at tage form, beder vi visse Sirvoy-brugere om at hjælpe med at afprøve dem for at sikre os at de er brugervenlige og virkelig løser de udfordringer, I står overfor. Når funktionen er færdigudviklet så tester vi den igen! Vi lægger derved stor vægt på brugervenlighedstest for at sikre, at vi udvikler præcis det I har brug for, og på den måde som I ønsker det.
Vil du være med til at hjælpe?
Vi vil meget gerne høre fra dig! Ved at deltage i vores brugerundersøgelsesprogram kan du være med til at sikre, at Sirvoy udvikler sig på en måde der passer bedst til netop jeres behov. Det er ikke så meget vores spørgsmål, men rettere jeres svar, som giver os indsigt i hvad der fungerer, hvad der ikke gør, og hvad der kan gøre jeres hverdag lidt lettere.
Sådan fungerer det:
- Hvem kan deltage? Alle, der bruger Sirvoy – uanset om du driver virksomheden, står i receptionen eller tager dig af rengøringen. Hvis Sirvoy er en del af din hverdag, vil vi gerne høre fra dig.
- Hvad indebærer det? Du vil blive bedt om at dele dine oplevelser og indsigter gennem korte og enkle sessioner, enten som spørgeundersøgelser, personlige samtaler eller andre møder. Hvad det end er, så gør vi det nemt for dig og tilpasser os din tidsplan.
- Hvorfor tilmelde sig? Du får et smugkig på kommende funktioner og har mulighed for at påvirke hvordan de fungerer. Derudover hjælper jeres feedback os med at udvikle værktøjer, der gør jeres arbejde nemmere og mindre stressende.
- Hvilket sprog? Alle sessioner foregår på engelsk – men bare rolig! Du behøver ikke at tale det flydende, så længe vi kan forstå hinanden.
Er du klar til at være med? Tilmeld dig Sirvoys brugerundersøgelser her.
Hvad venter forude?
Jeres feedback vil fortsætte med at forme Sirvoy, mens vi arbejder på at løse de udfordringer, I står over for dagligt. Økonomien er nok noget af det vigtigste for enhver virksomhed, og derfor har vi sat os for at gøre betalinger og fakturering nemmere.
I vores næste blogindlæg ser vi nærmere på de seneste opdateringer fra vores Betalings- og faktureringsteam. Følg med, når vi undersøger, hvordan disse nye værktøjer kan spare jer tid og gøre jeres hverdag endnu nemmere.