Sirvoy rangerer i Frontrunners Top 5

Sirvoy glæder sig over endnu en gang at komme helt til toppen af ​​listen i FrontRunners. Vi vil ikke blæse …

Nyt i maj 2020

Skiftende omstændigheder kræver tilpasningsevne og udholdenhed, men et omdrejningspunkt er stadig vigtigt for os her på Sirvoy: at tilbyde den …

Hoteller genopfinder sig selv under Coronavirus

For alle i hotel branchen er sommeren 2020 en uforglemmelig en. Når fly ikke må flyve og markløberen forsigtigt ruller …

Sådan overlever man Coronavirus i hotel branchen

Næsten alle hotelejere i verden taler om coronavirus, selvom de endnu ikke oplever konsekvenserne af det, der berettes som en …

Nyt i marts 2020

Hotel industrien er i konstant udvikling, så når det kommer til software til hoteller som Sirvoy, er det vigtigt, at …

Sådan vælges de rigtige reservationskanaler til din virksomhed

Vi er sikre på, at de fleste hotelejere, der ønsker at øge deres indtægter, er enige om, at reservationskanaler er …

Mød en ekspert – Lær Sirvoy Support at kende

Har du nogensinde haft mulighed for at ringe til vores supportteam? Måske har du spekuleret på, hvem der modtager dine …

Nyt i januar 2020

Efterhånden som sikkerhed bliver vigtigere globalt, er vi glade for får en god start på året, på dette område – …

Hvad er forskellen mellem et ejendomsadministrationssystem og en kanaladministrator?

At drive en virksomhed såsom et hotel, B&B eller vandrerhjem kan være både tidskrævende og stressende, når du »gør det …

5 måder at få flere direkte reservationer på

Modtagelse af direkte reservationer betyder at oprette et direkte forhold til din gæst. At få dette forhold fra start af, …

Nyt i november 2019

Her hos Sirvoy ønsker vi at hjælpe vores kunder med at få mest muligt ud af vores produkt.  Læs videre …