Du kan anmode om, at gæsterne betaler enten den resterende eller den fulde saldo eller tilføjer deres kreditkortoplysninger gennem funktionen Søg-reservation-funktion. Denne funktion kan være nyttig, hvis du ikke ønsker at opkræve gæsten på tidspunktet for reservationen eller ikke ønsker at bede om kreditkortoplysninger. Hvis du har foretaget valg i dine betalingsindstillinger for delvis forudbetaling (enten påkrævet eller frivillig), men dette endnu ikke er betalt, og har valgt fuld forudbetaling til at være frivillig, vises muligheden for at betale den resterende saldo først efter den delvise forudbetaling er blevet lavet.
Gæsterne kan foretage betalingen via et URL link til »Søg-reservation-funktionen« Linket kan sendes automatisk i en email skabelon til gæst X antal dage efter bestillingen eller før indtjekning, der fører dem direkte til reservation i »Søg-reservation-funktionen« »Pladsholder koden« %review-url%, der findes i afsnittet Email skabeloner, kan anvendes til dette formål.
Det resterende beløb af betalingen kan føjes til den automatiserede email, med hjælp fra %paidamount% og %balancedue% »pladsholder« koderne.
Alle vores online betalingsmetoder (Stripe, Payer, Paypal og Payson) understøttes i funktionen Søg-reservation-funktion.
Du kan også tillade dine gæster at annullere en reservation, der blev foretaget via reservationsformularen, så længe den ikke blev oprettet på en kanal (såsom Google Hotel Ads).