Med Google Hotel Ads kan I få gæster til at booke direkte via jeres webside i stedet for en bookingkanal. Google viser jeres priser og linker til jeres webside fra Google Søg, Google Maps, osv.

  1. Gå til Indstillinger -> Kanaler -> Google Hotel Ads og klik på ”Rediger”.
  2. Aktiver funktionen og vælg bud level samt budget. I vil givetvis begynde med et lavt bud level og dernæst forhøje det, hvis jeres annoncer ikke vises, som I ønsker det. Vi anbefaler et minimumsniveau på $1-2. Det kan være nødvendigt med et højere bud, hvis samme værelsespris tilbydes af andre bookingkanaler.
  3. Angiv adressen til den webside, hvor I har Sirvoys booking form installeret, for eksempel http://hotel-webside.dk/book-nu/.
  4. De faktiske annonceomkostninger vil blive trukket fra jeres Sirvoykonto hver måned på vegne af Google. Valutakonvertering kan forekomme.

Pc (cost-per-click)
Vi anbefaler et minimumsbud på $ 1-2. Bemærk, at Google opkræver dit bud pr. Klik og pr. Nat.

CPA (pay-per-conversion)
Vælg den maksimale procentdel som du er villig til at betale i provision. Annoncerne bliver automatisk optimeret, så give dig god tid når du evaluere resultaterne eller laver ændring af indstillinger.

Google opkræver kun provisioner for gennemførte reservationer. Kommissionen vil dog blive opkrævet, selvom reservationen annulleres senere. Derfor skal du tage højde for den gennemsnitlige afbestillingsrate for din ejendom når du fastsætter din procentsats. For eksempel, hvis du har en afbestillingsrate på 10% og har valgt at betale 8% provision, vil den faktiske annonceomkostning for de færdige ophold (9 ud af 10) være 8,9%.