Når I forbinder jeres Booking.com-konto med Sirvoy, vil jeres eksisterende priser og tilgængelighed nulstilles på Booking.com. Når forbindelsen er aktiveret, vil Sirvoy automatisk lave en “komplet opdatering” og overføre jeres prisen samt tilgængelighed igen.

I vil modtage en email fra Booking.com med meddelelsen “opdatér venligst alle statusopgørelser hurtigst muligt”. Når I logger ind på jeres Booking.com-konto vil I møde en tilsvarende meddelelse, som siger at “I skal nulstille alle priser og tilgængelighed”. Her kan I med sikkerhed bekræfte. Sirvoy sørger for at sende de nødvendige opdateringer.

Kontrollér gerne at tilgængeligheden og priserne matcher det, som I publicere på Booking.com. Husk at kontrollere informationerne på Booking.com, når den “komplette opdatering” færdiggøres af Sirvoy (som regel indenfor 10-30 minutter efter forbindelsen er aktiveret).

Bemærk: Hvis I ikke har aktiveret “send automatisk prisopdateringer” i Indstillinger -> Kanaler -> Booking.com, skal I manuelt sende prisopdateringerne. Tilgængelighed sender derimod altid automatisk.