For at sende email skabeloner efter kategori, følg nedenstående trin:

  1. Tilføj en kategori til hver overnatningstype.
  2. Gå til Indstillinger -> Reservationsformular.
  3. Klik på de tre prikker ved siden af den ønskede reservationsformular.
  4. Klik på “Rediger” i rullelisten.
  5. Indstil “Kategorier” til “Hvis der ikke er valgt nogen specifik kategori – prøv at indstille til automatisk”.
  6. Gå derefter til Indstillinger -> Sprog og tekster -> E-mail skabeloner, og åbn den email skabelon,
    du har oprettet for denne kategori. Indstil dit valg i feltet “Send automatisk”. Vælg den kategori, hvor du vil sende denne email, i feltet “Hvis den reserverede kategori matcher”.

#263 dk

  1. For at aktivere automatisk kategorivalg til Booking.com og Expedia, skal du gå til Indstillinger -> Kanaler -> Booking.com (eller Expedia) klik på “Tilslut” og anvend “Sæt kategori automatisk” til “TIL”.
    Bemærk: For at Sirvoy automatisk kan indstille kategorien for reservationer fra reservationskanaler, kan der kun tilføjes én kategori til overnatningstyper, der sælges gennem reservationskanaler. Hvis en overnatningstype, der er forbundet til en reservationskanal, er tilknyttet mere end én kategori, kan Sirvoy ikke automatisk afgøre, hvilken kategori der skal indstilles til reservationer for den pågældende overnatningstype, og den skal indstilles manuelt.
Bemærk: Hvis du ikke opretter din egen reservationsbekræftelse, vil Sirvoys standard reservationsbekræftelse blive brugt. reservationsbekræftelser vil ikke blive sendt til reservationer reserveret via kanaler, i stedet vil gæsten modtage en reservationsbekræftelse fra kanalen. Alle andre skabeloner som “1 dag efter valgt begivenhed” vil blive sendt til alle reservationer.