Hver reservation har en historik-log, der viser status for de emails, der er sendt til den pågældende gæst. Status vises typisk som “Leveret” eller “Leveret og Åbnet”. Men det kan ske at status ikke ændres, så det ser ud som om at emailen stadig ikke er blevet åbnet.

Der er to sandsynlige årsager:

  1. Visse email-udbydere registrerer ikke, om en email er blevet åbnet eller ej. Med disse udbydere kan gæsten således modtage en email og åbne den, men udbyderen meddeler altså ikke dette til Sirvoy.
  2. Nogle gange leveres emailen blot til en server, men ikke til den specifikke email-adresse. For eksempel har Booking.com en karantænepolitik, der kan blokere emails med links eller skærmbilleder indsat direkte i meddelelsesfeltet (brug i stedet “Indsæt billede”). Overvej at fjerne links og indsatte skærmbilleder for bedre at nå domænet @guest.booking.com.

Hvis problemet ikke skyldes de ovenstående årsager og ikke er blevet løst, så tøv endelig ikke med at kontakte vores supportteam.