Bemærk: Oplysningerne i denne artikel indeholder systembeskrivelser fra tredjepart, der kan ændres uden nogen form for varsel. Derfor skal du være opmærksom på, at nogle detaljer kan være forældede på grund af nylige ændringer foretaget af tredjepart.
Hvis tilgængelighed som vises på din Sirvoy-konto ikke stemmer overens med det som vises på Citybreak, kan det skyldes et problem med selve tilgængelighedsperioden.
Følg disse anvisninger for at få det til at fungere:
- Gå til dit Citybreak Ekstranet
- På på + tegnet ved siden af navnet på din registrerede ejedom
- Hvis du allerede har en tilgængelighedsperiode sat op, bedes du slette denne
- Oret en ny ved at klikke på “Tilgængelighedsperiode”
- Klik “Tilføj periode”
- Vælg en dato langt ud i fremtiden til din tilgængelighedsperiode, såsom: 01.01.2050, og sikre dig at datoerne for dine prisplaner er indstillet til det samme
Kontakt venligst vores support@sirvoy.com hvis du oplever problemer efter at have fulgt ovenstående anvisninger.