Hvis du bruger en betalingsløsning, bliver værelserne midlertidigt blokeret i ca. 25 minutter, mens gæsten gennemfører betalingsprocessen. Dette er for at undgå dobbeltreservationer. I løbet af denne tid vises disse værelser som midlertidige eller foreløbigt reserveret i kalenderoversigten.

  • Hvis gæsten ikke fuldfører betalingen inden for 25 minutter, frigives lokalet.
  • Hvis gæsten fuldender betaling efter at værelset er frigivet, vil Sirvoy afslutte bestillingen, hvis værelset stadig er tilgængeligt.
  • Hvis betalingen er modtaget, når værelset ikke længere er tilgængeligt, vil Sirvoy oprette en ny tom reservation (uden værelser) og sende en email-besked til hotellet. Du skal enten stille alternative værelser til rådighed og tilføje dem til reservationen, eller hvis du ikke kan tage i mod reservationen, skal du informere gæsten så hurtigt som muligt.
Bemærk: Hvis der opstår problemer som nævnt i 3. punkt ovenfor, anbefales det at bruge en anden betalingsløsning som Stripe. Andre betalingsløsninger giver større risiko for forsinkede betalinger, som desværre er uden for vores kontrol.