Om Sirvoy Hvordan vi arbejder
Sirvoy begyndte i 2008 med en vision. At skabe det mest kraftfulde, brugervenlige Property Management System på markedet og tilbyde dette system til en overkommelig pris. På Ti år har vi opnået disse mål og vi har opnået meget mere end det. Det er fyldt med funktionelle værktøjer, der giver boligejere alt hvad de behøver for at drive deres forretning effektivt. Det må også siges, at Sirvoys succes skyldes det fortsatte samarbejde med sine klienter, som har sluttet sig til tænketanken og gjort det muligt for Sirvoy at blive en software, der ikke kun blev oprettet for hotelejere, men af hotelejere.
Vi er overbevist om, at det er folkene bag softwaren, der gør det godt, og udover vores hotelejere har vi et fantastisk team af udviklere, der arbejder utrætteligt for at fortsætte fremskridtet i systemet og for at øge funktionaliteten og sikre, at softwaren forbliver i spidsen for teknologisk innovation. Vi erkender, at vores kunder til tider vil have hjælp undervejs, og derfor har vi også snesevis af supportmedarbejdere, der bogstaveligt talt er tilgængelige 24/7 for at yde fremragende support og assistance uden ekstra omkostninger for vores kunder og på alle vores understøttede sprog.
Sirvoy har nu tusindvis af brugere på tværs af 100+ lande, som stoler på os til at hjælpe dem med at få deres forretning til at vokse, og sørge for den daglige drift af deres hotel. Det er let at komme i gang. Tilmeld dig i dag for din 14-dages gratis prøveperiode, og se hvordan vi kan hjælpe dig med at administrere din ejendom!