Ikke-kategoriseret

Fire grunde til, at virtuelle kort revolutionerer hotelbookingsbranchen

Fire grunde til, at virtuelle kort revolutionerer hotelbookingsbranchen

Det er sandsynligt, at du i øjeblikket har hørt udtrykket ‘virtuelle kort’, men der ser ud til at være meget forvirring omkring, hvad nøjagtigt disse kreditkort faktisk gør. Når de bliver mere og mere populære i hotelbranchen, er det vigtigt at vide nøjagtigt, hvorfor nogle gæster foretrækker dem, og hvordan de sandsynligvis påvirker din virksomhed. Vi har undersøgt fire af de vigtigste grunde til, at virtuelle kort er indstillet til at blive fremtidens måde.

Sikkerhed
Forskellen mellem et virtuelt kreditkort og et almindeligt kreditkort er, at det virtuelle kun fungerer online. Et virtuelt kort kan kun opkræves i et begrænset tidsrum og for et begrænset beløb.
Det er ikke et fysisk kort, der kan stjæles eller mistes, og det er ikke knyttet til et almindeligt kreditkort, så chancerne for at blive offer for kreditkortsvindel er yderst usandsynlige.

Gæsten foretager reservationen og betaler via kanalen som normalt. Når hotelbetalingsindstillingerne imidlertid inkluderer brugen af ​​virtuelle kort, sender kanalen ikke hotel gæstens kreditkortoplysninger. I stedet opretter de et virtuelt kreditkort, så en gæst kan føle sig helt sikker på deres betaling.

Vores funktion “Sirvoy Vault” gør det muligt at gemme de virtuelle kreditkortoplysninger, hvor de vil blive gemt på en sikker måde. Du kan læse mere om det i denne supportartikel. Dette er også meget nyttigt, hvis du bruger Stripe som din betalingsløsning, fordi ikke alle OTA’ers virtuelle kort automatisk gemmes af Stripe, men det kan gøres med Sirvoy-funktionen. Sirvoys integration med Stripe kan bruges til senere at opkræve virtuelle kort.

… hvis dit hotel er målrettet mod forretningsrejsende, er det at acceptere virtuelle kort et must!

Nemmere for forretningsrejsende

Virtuelle kort er nemme og sikre for virksomhederne, da de giver dem mulighed for at forudbetale værelser for ansatte uden at skulle uddele erhvervskreditkort, og den rejsende behøver ikke at bekymre sig om at skulle bruge deres eget personlige kreditkort.

Dette ophæver behovet for fysiske plastikkort og værdsættes af mange virksomheder for brugervenligheden. Så hvis dit hotel er målrettet forretningsrejsende, er det at acceptere virtuelle kort et must!

Det er ikke så svært

Det er det selvfølgelig ikke, hvis altså du gør det rigtigt. Når en reservation er forudbetalt via en kanal, sender de dig et virtuelt kort. Mængden af ​​penge, som dette virtuelle kort har, er normalt prisen plus værelsets skat. Det ser ud som et almindeligt kreditkort, og det gemmes som et almindeligt kreditkort, hvis du har et PMS, der kan håndtere det.

Et problem, mange hotelejere har stødt på, er tilfældige omkostninger ved kassen. Du kan ikke tilføje de ekstra omkostninger direkte til det virtuelle kortnummer, da mængden af ​​penge er forudbestemt, og transaktionen vil blive afvist. Når en situation som denne kommer op, er den bedste løsning bare at opkræve gæstenes eget personlige kort.

Fremtidens måde

Sikkerhed og brugervenlighed for både hotel og gæst er noget, hotelbranchen sigter mod, så det er kun naturligt, at virtuelle kort er fremtidens måde.

Reservationskanaler som Booking.com, Expedia og Agoda bruger dem allerede, og på grund af dette kan gæsterne føle sig helt sikre, når de foretager en reservation.

Denne interessante artikel af Klarna beviser, at statistisk set bruger de fleste “Millennials” ikke engang kreditkort. Blot en ud af tre ejer et plastikkort. Og dem, der brugte et fysisk kort, foretrak forudbetalte indstillinger, når du foretager et køb online. Betyder det, at selv kreditkort snart kan blive forældede?

Det er virkelig vigtigt, at hotellerne er ajour med hensyn til sikkerheden i betalinger, og at virtuelle kort er den sikreste mulighed for både hotellet og gæsten. Alt i betragtning kan vi bestemt sige, at dette er en tendens, der er her for at blive!

Opdatering: Virtuelle kort er stadig under udvikling, og nogle af vores partnere oplever problemer med indførelsen af ​​denne nye teknologi. F.eks. Oplever Expedia i øjeblikket tekniske problemer med hensyn til indsamling af virtuelle kortdata. Du kan finde mere information i denne supportartikel.