Hotel trends for 2022

18. marts 2022 00.52 CET

Hotel og restaurationsbranchen har oplevet radikale, løbende ændringer i de seneste år. En global pandemi og udviklende socialt klima har ændret rejsendes prioriteter på uventede måder. Hurtig tilpasning fra hotelejere er nødvendig for at opfylde disse nye forretningsforventninger.

Din indsats vil være det værd – de kommende måneder er de bedste for en bølge af turister og rejsende, efterhånden som grænserne genåbnes og restriktioner ophæves. Ifølge Wise International Travel Survey betragter 82% af amerikanerne post-pandemiske rejser som en af ​​de ting, de forventer mest. Udnyttelse af 2022’s hotel trends vil få dine hoveddøre til at klirre med disse ivrige lejere.

Socialt bevidste gæster

Et stigende antal rejsende ønsker at have en positiv indvirkning på verden (og minimere deres negative indtryk). Deres valg af overnatningssteder afspejler dette. “Stem med din tegnebog” er praktisk talt sloganet for den nuværende forbrugergeneration.

Sæt dit hotels indsats mod socialt og miljømæssigt godt i centrum. Hold dine kunder informeret om din virksomheds positive indvirkning, og de vil føle sig som personlige bidragydere til den. Lad dine gæster føle sig stolte over at have valgt dig, og de vil vende tilbage igen og igen.

Deres goodwill strækker sig også til den digitale sfære, hvor der er et stigende antal anmeldelsessider dedikeret til en virksomheds etiske praksis. Hvis du ignorerer denne tendens, risikerer du at skade dit online omdømme.

 “Stem med din tegnebog” er praktisk talt sloganet for den nuværende forbrugergeneration.

Sådan kan det gavne dig

  • Erstat engangs gratis ting med genanvendelige alternativer Brug for eksempel centraliserede påfyldningsstationer til gratis shampoo eller sæbe i stedet for individuelle flasker. Grønne ændringer som denne kan nemt ses og værdsættes af dine gæster.
  • Omfavn den lille virksomhed og den lokale økonomi. Forbrugere har i stigende grad særligt fokus på at deres penge går til små virksomheder. Overvej små og lokale virksomheder i stedet for store virksomheder til eksternt arbejde, og del derefter oplysninger om disse partnerskaber med dine følgere.

Ny race af forretningsrejsende

Covid-19, på trods af alle dens problemer, introducerede den verden til en ny måde at arbejde på. Det eksterne kontor er kommet for at blive, men at være låst til hjemmet betyder ikke, at du er hjemmegående.

Mange udnytter deres nye fjernpositioner til at blive digitale nomader eller tage på længere ture, mens de stadig tager deres daglige job med på turen. De leder efter en hjemmebase med en behagelig arbejdsplads om dagen og værdifulde steder om natten.

Sådan kan det gavne dig

  • Tilbyd boliger bygget op omkring arbejdsområder. Fjernarbejdere har lyst til mere end bare et hjørnebord og en stol. De leder efter åbne arbejdsområder, der byder på naturligt lys og god udsigt. Da arbejdet kun er halvdelen af det, skal du designe dine boliger med fleksibilitet i tankerne. Skab et arbejdsområde, der holder sig selv i fritiden, måske som lounge eller spiseplads.
  • Tilskynd til længere ophold. STR, et globalt hotel dataanalysefirma, rapporterede, at den gennemsnitlige belægningsprocent for hoteller med forlænget ophold var næsten 20% højere end standardhoteller i 2021. Ved at tilbyde rabatter for længere ophold sætter det dig i stand til bedre at udnytte denne efterspørgsel.