Omkring halvdelen af ejere af små virksomheder føler at bogføring er den opgave de synes mindst om og vi er ret sikre på, at resten bare ikke vil indrømme det. For at det ikke skulle være nok, så er der også en masse ekstraarbejde forbundet med at indtaste de samme ting igen og igen, når forskellige programmer ikke fungerer sammen.
Kan du nikke genkendende til følgende situation? En kunde betaler med et kreditkort, og du behandler betalingen med en (POS) point-of-sale-terminal. Så siger du til dig selv, at du nok skal huske at tilføje betalingen manuelt i dit bookingsystem senere. Men det er hektisk at drive et hotel, så selvfølgelig glemmer du alt om det. Senere skal du så bruge en masse tid på at gå igennem betalingerne og prøve at få det hele til at gå op.
Forestil dig nu i stedet dette: Du bruger Stripe og Sirvoy, og de er perfekt synkroniseret, uanset om betalingerne foretages fysisk på stedet eller kommer ind online. Det ville se således ud:
- Betalinger via Stripe Terminal eller Stripe Checkout kører helt automatisk og opdateres direkte i Sirvoy.
- Sirvoy håndterer alle afstemninger, uden at du skal løfte en finger.
- Du kan se præcis, hvornår og hvor meget der er landet på din Stripe-konto.
- Slut med manuel indtastning af betalinger eller forsøg på at løse uoverensstemmelser i betalinger.
- Desuden forenkler det optræningen af dit personale.
Bogholderi ser ikke så slemt ud, når det bare fungerer, vel?
Vælg Sirvoy- og Stripe-terminalløsningen
Når den bruges sammen med Sirvoy, er Stripe Terminal en game-changer. Du kan nemlig modtage betalinger og holde orden i regnskabet med langt mindre besvær.
1. Smidige og enkle betalinger
Hold gæsternes kreditkortoplysninger sikre og alle betalinger på ét sted, uanset om de kommer ind online via Stripe Checkout eller foretages fysisk med Stripe Terminal. Det gør det nemt at holde styr på dine penge og udarbejde rapporter. Desuden kan du når som helst, nemt tilføje tilvalg eller tjenester til gæsternes booking.
2. Brugervenlig, sikker betalingsterminal
Stripe tilbyder BBPOS WisePOS E-læsere til hotelejere og lignende virksomheder. De har en indbygget touchscreen til indtastning af PIN-koder og også en wifi-forbindelse. Opsætningen er lynhurtig, og det er intuitivt at bruge, hvilket sikrer en problemfri betalingsproces for alle parter.
Den håndterer alle former for betalinger:
- Magnetkort, chip og kontaktløse betalinger.
- Digitale tegnebøger såsom Apple Pay, Samsung Pay og Google Pay.
3. Hold styr på din bogføring
Betalinger med magnetkortet og kontaktløse betalinger på Stripe-terminalen føres direkte ind i dit Sirvoy-program, hvilket reducerer den tid, du bruger på at indtaste tal i hånden, og mindsker antallet af fejl. Du får et tydeligt overblik over din økonomi i realtid, hvilket gør det nemt at holde styr på betalinger, regninger og cash flow.
4. Fokus på det, der er vigtigt
Lad Stripe og Sirvoy klare det tunge arbejde med betalinger, så du har mere tid til at udvikle din virksomhed og sørge for, at dine gæster får sig nogle gode minder.
Aktivér forbindelsen mellem Stripe og Sirvoy
Det er nemt at komme i gang med Stripe og Sirvoy. Forbind Sirvoy til Stripe og bestil derefterterminalen. Så enkelt er det! Men for at få alle de små detaljer med har vi udarbejdet en udførlig Stripe Terminal-guide for hvert trin i opsætningsprocessen.