Sirvoy kan automatisk hente bookinger samt holde tilgængeligheden opdateret fra Hostelworld.com.

Følg disse anvisninger for at aktivere forbindelsen: 

  1. Informer jeres Account Manager i forbindelse med Hostelworld, at I ønsker forbindelse via API til Sirvoy. Hvis I ikke har en Account Manager, bedes I kontakte Hostelworld på propertysupport@support.hostelworld.com.
  2. Når Hostelworld har accepteret jeres anmodet: Gå til Indstillinger -> Kanaler -> Hostelworld.com.
  3. Indtast jeres Hostelworld ID, for eksempel “123456” samt jeres API-kodeord. Derefter vil du blive bedt om at mappe (forbinde) de tilgængelige værelsestyper som findes på Hostelworld.com til nogle tilsvarende værelsestyper i Sirvoy. Find flere instruktioner her (engelsk).
  4. Idet forbindelsen er oprettet retmæssigt, bedes I kontakte Sirvoys support, hvorefter jeres forbindelse vil blive aktiveret.
Bemærk:Når forbindelse er oprettet, vil det ikke længere være muligt at ændre priser, tilgængelighed, restriktioner, osv. via jeres Hostelworld-login. Alle opdateringer herefter skal udføres via Sirvoy. En ændring foretaget i Sirvoy vil inden for få minutter også kunne ses på Hostelworld.com. Vi anbefaler dog, at man stadig eftertjekker på sin Hostelworld-konto.
Bemærk: Selvom tilgængeligheden er synkroniseret mellem Sirvoy og kanalerne næsten øjeblikkeligt, er der altid en lille risiko for dobbeltreservationer, når det samme fysiske værelse bliver gjort tilgængeligt på flere reservationskanaler samtidigt. For eksempel kunne det sidste værelse i samme øjeblik bestilles både via dit websted og en anden reservationskanal. Dette sker meget sjældent, selv for travle hoteller. Men hvis dette sker, vil reservationskanalen forvente at du straks informerer dem herom sådan at kanalens partner service, afhængigt af din aftale, kan hjælpe med at finde en løsning så hurtigt som muligt.