Sirvoys kanal manager kan oprette forbindelse til Booking.com for at hente reservationer og automatisk opdatere værelsers tilgængelighed og priser.

Tip: Vores supportteam kan konfigurere dette sammen med dig. Kontakt os via live chat eller planlæg en gratis videochat.

Før du starter:

  • Opret en Booking.com konto.
  • På Booking.com skal du ændre inaktive værelsestyper til aktive på alle aktuelle reservationer, så de importeres korrekt til Sirvoy.
  • Indstil Sirvoy overnatningstypers tilgængelighed og betingelser, som du ønsker.
  • Husk, at Sirvoy importerer alle eksisterende reservationer fra Booking.com, så det behøver du ikke.

Vigtigt: Undgå at ændre værelsestype indstillinger på Booking.com under forbindelsesprocessen.

Forbind dine Sirvoy og Booking.com konti:

  1. Log ind på din Booking.com konto. 
  2. Gå til Account -> Connectivity Provider, og klik på “Search”.
  3. Find og vælg Sirvoy i søgefeltet (partner ID 289). 
  4. Gennemgå de tilgængelige forbindelsestyper, og klik på “Connect”. 
  5. I Sirvoy skal du gå til Indstillinger -> Kanaler -> Booking.com og klikke på “Rediger”. 
  6. Kortlæg dine værelsestyper på Booking.com til de tilsvarende i Sirvoy for at færdiggøre forbindelsen.
  7. Vores supportteam vil gennemgå din kortlægning, og en bekræftelsesmail vil advare dig, når forbindelsen er aktiv.

Bemærk: Vi anbefaler stærkt at aktivere “Opdater priser automatisk.” 

Hvis ikke, så skal du hver gang du opdaterer dine priser på Sirvoy, også sende disse priser manuelt til Booking.com ved at gå til Indstillinger -> Kanaler -> Booking.com og klikke på “Send prisopdatering.”

Dine Sirvoy og Booking.com konti er nu forbundet! 

Dobbeltjek: 

Fra nu af vil Sirvoy kontrollere priser, tilgængelighed og betingelser (med nogle undtagelser) for din Booking.com konto. Foretag derfor alle fremtidige opdateringer til disse funktioner i Sirvoy, fordi de vil tilsidesætte disse indstillinger i Booking.com. 

Ændringer foretaget i Sirvoy vil gælde for Booking.com inden for få minutter. 

Før du går:

Nu hvor dine konti er forbundet, gemmes betalingsoplysningerne anderledes.

  • Booking.com vil ikke længere vise kundebetalingsoplysninger.
  • “Sirvoy Bankboks”-funktionen kan gemme betalingsoplysninger, når den er aktiveret, men kan ikke opkræve kunder.
  • Stripe, vores anbefalede betalingsløsning, kan gemme betalingsoplysninger, og kunder kan blive debiteret direkte med Stripe inde fra Sirvoy.

Bemærk: Selvom dobbeltbookinger er sjældne, skal hotelejere være på vagt for at kunne løse dem hurtigt.

Bemærk: I sjældne tilfælde kan reservationer modtaget fra kanaler blive fordelt på forskellige rum.

Ovenstående er også forklaret i denne video (på engelsk):