Booking.com Nedbrud – Løst

Booking.com nedbruddet er nu blevet løst. Hvis du har modtaget reservationer under nedbruddet, bliver de tilføjet automatisk i løbet af …

Booking.com Nedbrud – Løst

Booking.com nedbruddet er nu blevet løst. Hvis du har modtaget reservationer under nedbruddet, bliver de tilføjet automatisk i løbet af …

Booking.com Nedbrud – Løst

Booking.com nedbruddet er nu blevet løst. Hvis du har modtaget reservationer under nedbruddet, bliver de tilføjet automatisk i løbet af …

Interview med Anna Apelqvist, Kivikstrand Hotell

Skrånende mod havet og omgivet af æbleplantager ligger charmerende Kivik – en sommer idyll på Österlen i det sydlige Sverige. …

Live Support Issue – Resolved

A third-party provider recently experienced an issue which caused a temporary outage to our Support chat and phone lines. We …

Nyt fra maj 2019

Vi er meget glade for igen at liste et antal af de seneste opdateringer til systemet. Vi er sikre på, …

Booking.com Nedbrud – Løst

Booking.com nedbruddet er nu blevet løst. Hvis du har modtaget reservationer under nedbruddet, bliver de tilføjet automatisk i løbet af …

Hvordan man bliver en Airbnb Superhost

I dag har Airbnb mere end fire millioner opslag, så det er fair nok at sige at en del af …

Nyheder fra april 2019: ”Sirvoy bankboks” funktion

Sikkerhed er yderst vigtigt for Sirvoy, især når det kommer til at håndtere dine gæsters private information. Med dette i …

Nyheder fra marts 2019

Vores mål her på Sirvoy er at maksimere fordelene, som du får ved at bruge vores software. Om det så …

Hvorfor negative anmeldelser kan give positive resultater

Hotel anmeldelser, dårlige ratings, negative anmeldelser, anmeldelsesstrategi, negativ feedback Når man driver et hotel, Airbnb eller vandrehjem, kan det være …