Nyheder fra marts 2019

15. april 2019 18.57 CEST Læs artikel

Hvorfor negative anmeldelser kan give positive resultater

Hotel anmeldelser, dårlige ratings, negative anmeldelser, anmeldelsesstrategi, negativ feedback Når man driver et hotel, Airbnb eller vandrehjem, kan det være …

Interview: James Bishop om banebrydende SiteMinder Exchange

Lad os starte med at sige tak fordi du ville være med i dette interview med Sirvoy. Vi er sikre …

Nyt for februar 2019

En travl februar resulterede i mange rettelser og forbedringer, som vi håber vil gøre din oplevelse af Sirvoy endnu bedre. …

Nyt for januar 2019

Vi arbejder hele tiden hårdt på at forbedre vores kanalforbindelser, og i denne måned er der foretaget en række forbedringer …

Sælg flere værelser med bedre hotel fotografier

En ting, som hotelejere er fælles om, om de så ejer et B&B, hotel, campingplads eller endda et hostel, er, …

Nyt til december 2018

I alle nye reservationer fra Booking.com finder du nu et kommentarfelt for hver af de nye reserverede enheder, som viser …

Nyt for november 2018

Du troede ikke vi kunne blive bedre, men gæt engang – det gjorde vi bare alligevel! Der har været mange …

How to Choose a Payment Solution for Your Hospitality Business

There are so many choices on the market you may wonder how it’s possible to pick one payment gateway over …

Pris Paritet – Få det til at virke for din lille virksomhed

Hvad er det præcist? Google det og du vil finde et væld af oplysninger med nogle gange forvirrende eller endda …

Få En Bedre Distributionsstrategi

En god Distributionsstrategi er nøglen til at sikre succes og holde dine værelser reserveret sæson efter sæson. Uanset om du …